Правила лідерів та заступників

1. Статут лідера організації:​

1. Лідер не повинен порушувати правила сервера і цей статут;
2. Лідер зобов'язаний дотримуватися офіційно-ділового стилю в грі, а також у листуванні на форумі;
3. Лідер зобов'язаний знати і дотримуватися цього статуту;
4. Лідер не повинен зловживати своїми додатковими можливостями;
5. Лідер не повинен проявляти агресію в грі (крім IC ситуацій);
6. Лідер не повинен проявляти неграмотність у будь-якому чаті;
7. Лідер повинен дотримуватися всіх правил пунктуації та вимоги пробілів;
8. Лідер повинен реагувати на всі питання і скарги гравців або підлеглих;
9. Лідер не може грати на другому акаунту (твінку);
10. Лідером може стати гравець якому виповнилося 15 років (є виключення);
11. Лідеру заборонено займати високі посади на других проектах;
12. Адміністратор вправі відхилити заявку на лідера або заступника через особисті внутрішні переконання, щодо компетентності даного гравця на даній посаді
2. Загальні положення:​

1. Лідер (керівник) - особа, яка керує і несе відповідальність за довірену організацію перед адміністрацією сервера і всім сервером загалом. Лідер - це особа фракції, зобов'язаний поводитися належним чином лідеру і подавати приклад підлеглим.
2. Щоденний онлайн на сервері та форумі лідера та/або заступника (у разі відсутності лідера) має бути від 3-x годин на добу. За необхідності відсутності на сервері більше доби лідер зобов'язаний заздалегідь повідомити адміністратора, який стежить за організацією, ГА/ЗГА і попередити заступників, призначити і видати відповідні завдання на час відсутності. В іншому разі лідер отримує догану або знімається з посади лідера.
3. Кожний лідер має відстояти мінімальний термін - 30 днів (один термін) з моменту призначення на посаду.
4. Після закінчення строку лідер може бути знятий з поста чи продовжити займати його (пост) протягом ще 2-х строків.
5. Лідеру забороняється змінювати нік під час лідерського терміну (виняток: лідер може змінити нік, попередньо погодивши це з головним (замом) слідкуючим за держ. орг.).
6. Лідер має утримувати розділ своєї організації на форумі в належному вигляді, оскільки він є модератором розділу.
7. Лідер зобов'язаний повністю контролювати свій склад, карати порушників правил сервера або RolePlay процесу. Лідер несе відповідальність за кожного співробітника своєї організації.

3. Обов'язки лідерів/заступників:

1. Лідер несе відповідальність за грубі порушення правил сервера всередині свого складу.
2. Заступник призначається на посаду після схвалення адміністрацією сервера (навіть по довіреності).
3. Кожен лідер державної організації зобов'язаний звітувати Міському Голові про стан організації на планових перевірках.
4. Переводи між фракціями здійснюються згідно правил переводів.
5. Лідер/заступник перед тим як звільнити гравця зобов'язаний зробити скріншот або відеозапис його порушення.
6. Лідер/заступник сам має право вирішувати, кого приймати, а кого не приймати в організацію.
7. В кожній організації можна мати:
11 рангів - 3, 10 рангів - 5, 9 рангів - 6.​
8. Лідер/заступник має право підвищити гравця не більше 1 (одного) разу за день;

Примітка: лідер ЗСУ має право мати більше 11/10/9 рангів з погодження слідкуючих (ГС/ЗГС Держ. орг.)
9. Лідер/заступник зобов'язаний спілкуватись в грі виключно української мовою.

4. Заборонено:​

1. Подавати оголошення в торговий чат про проведення співбесід.
2. Вживати мат у ООС чаті. В IC чаті використовувати мати дозволено тільки за необхідності, не зловживаючи ним.
3. Бути в AFK понад 15 хвилин.
4. Заступнику заборонено залишати свій пост, раніше ніж за 7 днів з моменту призначення (покарання ЧС фракції).
5. Проводити "підставні" RolePlay ситуації (робити RolePlay ситуацію тільки для того, щоб сфотографувати на фотоапарат без самого RolePlay процесу).
6. Виявляти неадекватність по відношенню до будь-кого.
7. Бути підписаним в Discrod на групи сторонніх проектів.
8. Заборонено приймати гравців у будь-яку організацію з ніками на кшталт: Тони Хоффман, Господин Яйцо, Мистер Вупсень.
9. Приймати в організацію гравців з ніками, що не відповідають стандарту Ім'я_Прізвище: гравці без прізвища або з російськими нікнеймами в фракцію не приймаються.
10. Призначати на 11/10 ранг людину яка не досягла 3-го рангу в організації.

5. Призначення лідерів і заступників організацій, критерії підвищення:

1. На сервері прийнято право передачі лідерства за заслугами заступнику організації (адміністрація схвалює або відхиляє кандидата після перевірки).
2. За відсутності гідного кандидата відкриваються заявки на пост лідера або відбираються кандидати з інших організацій.
3. Кандидатів на посади міського голови, які пройшли відбір, висувають на голосування, а також кандидати проходять дебати.
4. Мінімальний ігровий рівень кандидата на пост лідера - 15 (є виключення).
5. Якщо кандидат на пост лідера був малоактивний останнім часом, то в призначенні на пост лідера може бути відмовлено.
6. Розформ в організаціях не проводиться (виняток: розформ може бути схвалений Головним Адміністратором).
7. При призначенні на посаду лідер має право за весь термін поставити одну довірену особу на пост заступника (виняток: у крайніх випадках адміністрація може схвалити другу довірену особу).
9. Решту заступників лідер зобов'язаний вибрати зі складу. Перед тим, як призначити гравця на посаду заступника лідер зобов'язаний опитати гравця і передати кандидата адміністрації сервера на розгляд.
8. Співробітник може бути підвищений тільки два рази в день якщо бездоганно виконуэ своъ обов'язки та має звіт.
9. Мінімальний ігровий рівень для призначення на посаду заступника - 6.
10. Гравець не може отримати права лідера або заступника, якщо у нього є конфлікт з адміністрацією.

6. Переводи в державних організаціях:

1. Перед переведенням, гравець зобов'язаний погодити свій перевід з лідером/заступником фракції в якій перебуває та в яку хоче перевестись.
2. Заборонено переводити гравця, якщо він не перебуває в організації.
3. Заборонено схвалювати переведення гравцеві, якщо скріншоту чи в самій трудовій книзі більше 10-ти днів.
4. Відновленню в організації підлягають тільки ті гравці, які перед звільненням мали не менше 4 рангу.
5. Відновлення гравця в організацію заборонено, якщо з моменту звільнення за власним бажанням минуло більше одного тижня (7 днів).
6. Відновлення гравця в організацію проводиться на одну посаду нижче попередньої.
7. Поновлення в організацію заборонено за кількох обставин:
Гравця було звільнено через досягнення 3/3 доган, порушення статуту.
Гравець отримав ігрове блокування.
Гравця було звільнено з фракції адміністратором сервера, з причиною "-".

8. Звільнення гравця з організації та видача доган:

7. Причини, які потрібно вказувати при звільненні гравця:​

1) Порушення статуту [Пункт статуту, який порушив гравець]
Перезарядка вступу до фракцій: 5 днів
2) За власним бажанням (Тільки для звільнення гравця)
Перезарядка вступу до фракцій: 3 дні
3) Порушення статуту МВС [Пункт статуту, який порушив гравець]
Перезарядка вступу до фракцій: 5 днів
4) Переведення в [Назва фракції] (Тільки для звільнення гравця)
Перезарядка після переведення: 5 днів (на наступне переведення з фракції)
5) Відпустка до [Дата закінчення відпустки] (Тільки для звільнення гравця)
6) Розформування співробітників
7) Втрата довіри
Перезарядка вступу до фракцій: 5 днів
2. Заборонено звільняти без зазначення номера пункту, який порушив гравець (Якщо причина звільнення - порушення статуту тощо).
3. Заборонено звільняти без RolePlay відігравання.
4. Заборонено використовувати інші причини звільнення або видачі доган.
5. Заборонено використовувати скорочення в причині звільнення.

8. Форум:​
1. Лідер зобов'язаний заповнити підфорум своєї організації протягом 48 годин з моменту видачі модерації.
2. Лідер зобов'язаний створити і заповнити такі теми:
Інформація для нового співробітника організації (F.A.Q.);
Старший склад організації;
Dress-code співробітників;
Графік роботи фракції;
Система видачі доган;
Рапорт на підвищення;
Щотижневі звіти заст. лідера;
Електронні заяви;
3. Лідер не повинен допускати граматичних або пунктуаційних помилок у своїх повідомленнях.
4. При оформленні підфоруму заборонені крапки в кінці назв тем.
5. Лідер зобов'язаний заповнити свій підфорум самостійно.
6. Заборонено копіювати теми, повідомлення та іншу інформацію з інших серверів Ukraine GTA
7. Заборонено використовувати OOC інформацію без дужок. Наприклад: ((Текст, у якому використовується OOC інформація)).
8. Якщо тема повністю складається з OOC інформації, то в назві потрібно вказати префікс OOC.