Правила Кланів
Неофіційні організації (Картель/клан) - організація яка була створена певною групою
людей, які ведуть підпільну діяльність проти основних правил та законів в державі
1.Загальні положення.
1.1. Правила та обмеження повинні знати й дотримуватись всі учасники неофіційних організацій, незнання правил не звільняє від відповідальності.
1.2. Заборонено зловживати недоліками правил.
1.3. У випадку порушення правил, гравець буде покараний ( відповідно до пункту правил який він порушив)
1.4. Учасники неоф.орг повинні бути проінформовані про дані правила, їх зміни й правки лідерами/заступниками лідерів/керівним складом.
1.5. У випадку введення змін у правилах слідкуюча адміністрація повинна попередити лідерів/заступників лідера/керівничий склад.
1.6. Зміни у правилах вступають у дію через 24 години після їхньої редакції.
1.7. Учасники повинні знати й дотримуватись всіх правил серверу
1.8. Учасники повинні знати та дотримуватись внутрішніх правил своєї організації.
1.9. Учасникам неофіційної організації забороняється порушувати будь-які правила РП гри, кожен гравець повинен грати роль свого персонажу.
1.10. Учасникам неоф.орг забороняється використання стороннього програмного забезпечення, заради отримання переваги над іншими гравцями.
1.11. Учасники, які були допущені до війни за території, повинні дотримуватись правил, які можна знайти на форумі.
2.Правила та обмеження
2.1. Учасники неоф.орг мають певні права та обмеження які є врегульовані загальними правилами та внутрішніми правилами організації.
2.2. Учасники мають право на підвищення, виконавши роботу, описану у системі підвищення.
2.3. Лідери організації мають право редагування загальних правил попередньо обговорити це з його слідкуючим.
2.4. Учасники неоф.орг мають право звернутись до керівного складу та вище, або до слідкуючої адміністрації для вирішення конфліктних ситуацій з іншими учасниками неоф.орг.
2.5. Забороняється DM – Вбивство/поранення/нанесення збитків гравцям, що не належать до організації без IC-причини.
Доповнення до загального правила 7.1 [+КПЗ 160 хвилин]
2.6. За DM мирного гравця на територіях зеленої зони (позначено на мапі)
Доповнення до загального правила 7.18 [+КПЗ 160 хвилин]
Примітка:
Ненавмисне заподіяння шкоди мирному гравцю при проведенні кланових війн [40-60 хвилин КПЗ].
imgonline-com-ua-CompressBySize-JlspPmeHuL.jpg
Зелена зона - це зона на якій заборонено вести перестрілку між кланами.
Жовта Зона - Зони де дозволені перестрілки кланів лише при відсутності гравців без організацій.
2.7. Забороняється будь яким чином потрапляти на територію ворожих кланів (Картель, бункер та їх навколишня територія) та провокувати/наносити шкоду гравцям. [КПЗ 100 хвилин]
Примітка: Власники картелю можуть дати відлік 10 секунд щоб покинути територію , якщо ворожі клани не виконують вимогу дозволяється вбити їх.
2.8. Заборонено вбивати/наносити шкоду учасникам будь-яких кланів (навіть якщо у вас з цим кланом війна) на території лабораторії. [КПЗ - 160 хвилин]
2.9.1. Заборонено відкривати вогонь з броньованих авто під час перестрілок
Приклад авто: BMW X5
Виключення: Якщо за вами була погоня, по вам відкрили першим вогонь. [ КПЗ 100 хвилин ]
2.9.2. Заборонено вбивати гравців рп кланів які не ведуть війни. [ КПЗ 200 (повторне порушення х2) ]
2.9.3. Гравцям рп кланів які не ведуть війни заборонено вбивати гравців з інших кланів. [ КПЗ 200 (повторне порушення х2) ]
3. Правила війни за картель.
Ми підготували кілька простих правил, оскільки війна за будинок картелю – це подія, яка є дуже
важливим життя кожного клану. Ми не можемо допустити здобуття перемоги нечесним шляхом, тому адміністрація
ретельно стежитиме за кожною битвою і суворо каратиме порушників!
3.1. Кожен учасник івента автоматично вважається проінформованим про правила.
Незнання правил не звільняє від відповідальності !
3.2. Кожна "Битва за будинок картелю" знаходиться під наглядом адміністрації (при цьому адміністрація не втручається
ігровий процесс)
3.3. У разі виявлення порушень, учасник зобов'язаний повідомити адміністрацію, залишивши звернення до ігрового репорту,
або ж на форум (незалежно від того, порушує ваш спів клановець чи ні)
3.4. Строго заборонено використовувати будь-які баги/недоробки/помилки ігрового мода з метою отримання переваги
над супротивником.
Пару прикладів порушення: стрибнув у воду > сплив кудись подалі; будь-які баги пов'язані з текстурами; будь-які
баги пов'язані з файлами!
Покарання: Постійне блокування облікового запису + всіх афілійованих облікових записів + серійного номера
пристрої. Учасники клану (включаючи лідера) будуть заблоковані на 14 днів, якщо спостерігали порушення
сокланівця, але не повідомили про це адміністрацію.
Примітка: Кінцеве рішення щодо видачі та/або перегляду покарання розглядається старшою адміністрацією.
3.5. Строго заборонено навмисний вихід із гри в момент битви з метою отримання переваги над противником.
Пару прикладів порушення: клан Ігорян-топ заробив 20 очок, після чого половина учасників з боку клану
вийшли з гри, обмеживши можливість заробітку очок для супротивників.
Примітка: йдеться саме про “навмисний вихід із гри з метою отримання переваги над противником”.
все ретельно вивчаємо і братик, який випадково вилетів, звичайно, заблокований не
буде; )
3.6. Якщо клан хоче битись за картель йому необхідно зняти з себе "нейтралітет" та бути відкритим до війн за 7 діб до початку битви за картель.
3.7. Клани які знаходяться в ТОП-5 таблиці кланів не можуть бути "нейтральними" та заважати іншим кланам які хочуть потрапити на 1 або 2 місце у таблиці та боротися за картель.
4. Правила нападу на СБУ / ЗСУ / НПУ.
4.1. Забороняється нападати під час проведення лекцій тренування та різних заходів що проводить організація. [КПЗ 160 хвилин]
4.2. Забороняється нападати на співробітника СБУ / ЗСУ / НПУ якщо він має кількісну перевагу ( Тобто кількість нападаючих повинна бути рівною або на одного більше) [КПЗ 120 хвилин]
4.3. Забороняється напад на СБУ / ЗСУ / НПУ на їх території без згоди слідкуючого. [КПЗ 120 хвилин]
Примітка 1 : Дозволяється напад на ЗСУ з цілью кражі зброї
4.4. Забороняється напад на Лідерів/Замісників ( Виключення: якщо Лідера/Замісника замовили, в такому випадку ви маєте мати докази про замовлення та виконання замовлення )
5. Додаткові заборони для кланів
5.1. Через численні зриви РП та масового ДМ кланам заборонено перебувати на території ДСНС [ КПЗ 200 хвилин ]
5.2. Заборонені кланові війни під час нападу на ЗСУ з цілью кражі зброї [КПЗ 30-60]
Неофіційні організації (Картель/клан) - організація яка була створена певною групою
людей, які ведуть підпільну діяльність проти основних правил та законів в державі
1.Загальні положення.
1.1. Правила та обмеження повинні знати й дотримуватись всі учасники неофіційних організацій, незнання правил не звільняє від відповідальності.
1.2. Заборонено зловживати недоліками правил.
1.3. У випадку порушення правил, гравець буде покараний ( відповідно до пункту правил який він порушив)
1.4. Учасники неоф.орг повинні бути проінформовані про дані правила, їх зміни й правки лідерами/заступниками лідерів/керівним складом.
1.5. У випадку введення змін у правилах слідкуюча адміністрація повинна попередити лідерів/заступників лідера/керівничий склад.
1.6. Зміни у правилах вступають у дію через 24 години після їхньої редакції.
1.7. Учасники повинні знати й дотримуватись всіх правил серверу
1.8. Учасники повинні знати та дотримуватись внутрішніх правил своєї організації.
1.9. Учасникам неофіційної організації забороняється порушувати будь-які правила РП гри, кожен гравець повинен грати роль свого персонажу.
1.10. Учасникам неоф.орг забороняється використання стороннього програмного забезпечення, заради отримання переваги над іншими гравцями.
1.11. Учасники, які були допущені до війни за території, повинні дотримуватись правил, які можна знайти на форумі.
2.Правила та обмеження
2.1. Учасники неоф.орг мають певні права та обмеження які є врегульовані загальними правилами та внутрішніми правилами організації.
2.2. Учасники мають право на підвищення, виконавши роботу, описану у системі підвищення.
2.3. Лідери організації мають право редагування загальних правил попередньо обговорити це з його слідкуючим.
2.4. Учасники неоф.орг мають право звернутись до керівного складу та вище, або до слідкуючої адміністрації для вирішення конфліктних ситуацій з іншими учасниками неоф.орг.
2.5. Забороняється DM – Вбивство/поранення/нанесення збитків гравцям, що не належать до організації без IC-причини.
Доповнення до загального правила 7.1 [+КПЗ 160 хвилин]
2.6. За DM мирного гравця на територіях зеленої зони (позначено на мапі)
Доповнення до загального правила 7.18 [+КПЗ 160 хвилин]
Примітка:
Ненавмисне заподіяння шкоди мирному гравцю при проведенні кланових війн [40-60 хвилин КПЗ].
imgonline-com-ua-CompressBySize-JlspPmeHuL.jpg
Зелена зона - це зона на якій заборонено вести перестрілку між кланами.
Жовта Зона - Зони де дозволені перестрілки кланів лише при відсутності гравців без організацій.
2.7. Забороняється будь яким чином потрапляти на територію ворожих кланів (Картель, бункер та їх навколишня територія) та провокувати/наносити шкоду гравцям. [КПЗ 100 хвилин]
Примітка: Власники картелю можуть дати відлік 10 секунд щоб покинути територію , якщо ворожі клани не виконують вимогу дозволяється вбити їх.
2.8. Заборонено вбивати/наносити шкоду учасникам будь-яких кланів (навіть якщо у вас з цим кланом війна) на території лабораторії. [КПЗ - 160 хвилин]
2.9.1. Заборонено відкривати вогонь з броньованих авто під час перестрілок
Приклад авто: BMW X5
Виключення: Якщо за вами була погоня, по вам відкрили першим вогонь. [ КПЗ 100 хвилин ]
2.9.2. Заборонено вбивати гравців рп кланів які не ведуть війни. [ КПЗ 200 (повторне порушення х2) ]
2.9.3. Гравцям рп кланів які не ведуть війни заборонено вбивати гравців з інших кланів. [ КПЗ 200 (повторне порушення х2) ]
3. Правила війни за картель.
Ми підготували кілька простих правил, оскільки війна за будинок картелю – це подія, яка є дуже
важливим життя кожного клану. Ми не можемо допустити здобуття перемоги нечесним шляхом, тому адміністрація
ретельно стежитиме за кожною битвою і суворо каратиме порушників!
3.1. Кожен учасник івента автоматично вважається проінформованим про правила.
Незнання правил не звільняє від відповідальності !
3.2. Кожна "Битва за будинок картелю" знаходиться під наглядом адміністрації (при цьому адміністрація не втручається
ігровий процесс)
3.3. У разі виявлення порушень, учасник зобов'язаний повідомити адміністрацію, залишивши звернення до ігрового репорту,
або ж на форум (незалежно від того, порушує ваш спів клановець чи ні)
3.4. Строго заборонено використовувати будь-які баги/недоробки/помилки ігрового мода з метою отримання переваги
над супротивником.
Пару прикладів порушення: стрибнув у воду > сплив кудись подалі; будь-які баги пов'язані з текстурами; будь-які
баги пов'язані з файлами!
Покарання: Постійне блокування облікового запису + всіх афілійованих облікових записів + серійного номера
пристрої. Учасники клану (включаючи лідера) будуть заблоковані на 14 днів, якщо спостерігали порушення
сокланівця, але не повідомили про це адміністрацію.
Примітка: Кінцеве рішення щодо видачі та/або перегляду покарання розглядається старшою адміністрацією.
3.5. Строго заборонено навмисний вихід із гри в момент битви з метою отримання переваги над противником.
Пару прикладів порушення: клан Ігорян-топ заробив 20 очок, після чого половина учасників з боку клану
вийшли з гри, обмеживши можливість заробітку очок для супротивників.
Примітка: йдеться саме про “навмисний вихід із гри з метою отримання переваги над противником”.
все ретельно вивчаємо і братик, який випадково вилетів, звичайно, заблокований не
буде; )
3.6. Якщо клан хоче битись за картель йому необхідно зняти з себе "нейтралітет" та бути відкритим до війн за 7 діб до початку битви за картель.
3.7. Клани які знаходяться в ТОП-5 таблиці кланів не можуть бути "нейтральними" та заважати іншим кланам які хочуть потрапити на 1 або 2 місце у таблиці та боротися за картель.
4. Правила нападу на СБУ / ЗСУ / НПУ.
4.1. Забороняється нападати під час проведення лекцій тренування та різних заходів що проводить організація. [КПЗ 160 хвилин]
4.2. Забороняється нападати на співробітника СБУ / ЗСУ / НПУ якщо він має кількісну перевагу ( Тобто кількість нападаючих повинна бути рівною або на одного більше) [КПЗ 120 хвилин]
4.3. Забороняється напад на СБУ / ЗСУ / НПУ на їх території без згоди слідкуючого. [КПЗ 120 хвилин]
Примітка 1 : Дозволяється напад на ЗСУ з цілью кражі зброї
4.4. Забороняється напад на Лідерів/Замісників ( Виключення: якщо Лідера/Замісника замовили, в такому випадку ви маєте мати докази про замовлення та виконання замовлення )
5. Додаткові заборони для кланів
5.1. Через численні зриви РП та масового ДМ кланам заборонено перебувати на території ДСНС [ КПЗ 200 хвилин ]
5.2. Заборонені кланові війни під час нападу на ЗСУ з цілью кражі зброї [КПЗ 30-60]